четверг, 23 февраля 2017 г.









Я зазирну в маленькі оченята,
Дитячої долоньки я торкнусь руками,
Пишу життя, яке мої малята
Із пам'яті не викреслять з роками.
Свій скарб батьки довірили мені,
Щоб йти в майбутнє вірними стежками,
Я пам'ятати буду, навіть уві сні,
Таке звання почесне - "ДРУГА МАМА"


  • Слідкуйте, будь ласка, за тим, як Ваші діти заповнюють щоденник. Розклад постійний, тому він повинен бути записаний на тиждень (з понеділка по п'ятницю) та на три дні наступного тижня.
  •  Проконтролюйте, будь ласка, щоб домашні завдання виконувалися в той день, коли задано, а не напередодні уроку. (Наприклад: завдання з української мови, яке задається у середу на понеділок, повинне бути виконане у середу). Це стосується і проектів. Завдання для них задаються за 2-3 тижні.
  •  При виконанні домашніх завдань (творчі завдання) Ви повинні лише перевіряти, а не виконувати їх.
  •  Ваші діти повинні самостійно шукати інформацію на урок. Як це зробити, вони знайомляться на уроках інформатики.

Комментариев нет:

Отправить комментарий